måndag

fast idag har det inte varit nån dryg jobbig måndag. först var jag på samhällslektionen, sen var jag till farbror blå.
skulle vittna en sak som hände en kompis 10 oktober, det gick bra kom ihåg mer än vad jag trodde att jag skulle göra. sen va jag och fikade en snabbis med emilia. kom hem precis lagom till o.c. när o.c. va slut så hade resten av familjen så maten var färdig nästan direkt efter. sen efter maten så gjorde jag pappies inbjudningskort till hans 50-års fest, blev ganska nöjd faktis. trots att mamma hela tiden 'gnällde' på hur jag gjorde och hade åsikter om typ allt, haha :P men den blev bra i alla fall. när vi ändå satt vid datorn så gjorde vi min c.v som mia ska lämna in till en på Max imorron, hoppas på jobb. hihi. tack för all hjälp miapia.

/ me myself and i

Kommentarer
Postat av: Mia

bra att du börjar uppdatera mer. roligt roligt. om du vill ha tips på saker så är det bara att säga till..

2008-01-14 @ 22:15:30
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0