jippie :D

vaknade nyss och kollade ut genom fönstret, gissa vad jag såg? massa snö, och det snöar fortfarande.
överlycklig, haha. okej, nu låter det säkert som att jag är värsta vinternisse och hatar sommarn och så, men så är det inte, tycker bara att det är så hímla kul med snö :D

eftersom att det är onsdag har jag ingen skola idag, fast då ska vi till mdh på någon föreläsning klockan 14.00 istället, men det är ändå helt okej. då hinner man göra massor av saker både innan och efter. innan hade jag tänkt att vara så ambisös och damsuga mitt rum, och efter så måste jag nog hem och plugga. måste bli klar med spanska arbetet till fredag, och jag har en hel del kvar. menmen, får se hur det blir. skriver kanske mer ikväll, var bara tvungen att skriva om snön nu, för ikväll kanske den redan försvunnit.

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0