idag,

var faktiskt duktig och dammsög mitt rum i morse, STOLT. haha

föreläsningen som jag var på var faktiskt helt okej, tror att jag ska läsa den kursen eller vad man nu kallar det på högskolenivå:p bryggan heter den i alla fall och kommer att gå ihop med 100 poängsprojektet i 3:an + att om jag går den så får jag 7,5 högskolepoäng.

när jag kom hem så var mina strumor dyngsura (snön håller redan på att smälta bort, snyft) så jag skulle sätta på mig ett par torra strumpor. då gjorde jag en hems upptäckt, jag hade inga rena, torra strumpor uppe i mitt rum, så jag gick ner i källaren, tog upp strumppåsen och sorterade, duktig flicka.

sen har jag pluggat spanska, blääääääää. menmen, är nästan klar med den nu så :)

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0