extremt rolig torsdagskväll

med nya schemat så innebär torsdagar sovmorron för mig, otroligt skönt att åka till skolan 11.50 för att bara ha tre lektioner. började med nya saker i både historian och geografin. historian ska vi skriva lite om medeltiden, ska göra det tillsammans med madde så det kan nog bli kul och bra. matten va lätt idag också, vi skulle räkna något som hette typ geometriska serier. på geografin kolla vi film en kvart och sedan började vi med ett enskilt arbete om klimat. jag ska skriva om alanya :D

nu på kvällen har jag varit och testat på magdans. satan i gatan va skoj det var. det ska jag börja i. passet var i 90 minuter, när jag kom hem så hade familjen ätit pizza/kebab så jag fick äta det som fanns kvar. kändes som jag gick emot mig själv lite granna då, haha.

/ me myself and i


Kommentarer
Postat av: Mia

då vet jag nog allt vilken de är... Ja de är synd, får hålla tummarna för att de kanske bestämmer att ha en till nästa år också och då kanske man kan åka..

2008-01-17 @ 21:55:27
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0