äntligen helg

har verkligen längtat efter helg. inte för att den här veckan har varit speciellt jobbig eller för jag ska göra något extra kul i helg, har bara längtat efter att få göra massor av ingenting utan att få dåligt samvete, haha.

den här veckan har varit en ganska lugn vecka, har inte varit nån lektion som har varit jobbig. allt har flutit på. eller okej, måste erkänna att jag inte orkade med geografin igår. hade sjukt ont i huvudet. som tur var skulle vi bara ha lite betygs snack och sen pratade jag med läraren om jag fick åka hem och jobba, och det gick bra.

innan spanskalektionen började idag satt vi några stycken och disskuterade vad man ger sin pappa i 60 respektive 50 års present. papps fyller ju snart och jag har ingen aning om vad jag ska köpa, hmm. gör en mia *
nån som har något bra förslag?* hahaha

kollade på let's dance med famlijen ikväll. då hade tilde och hennes danspartner varit på skratt-yoga. till det hade papps typ skönaste komentaren om att jag inte ens behövde börja eller ta några lektioner på det utan att jag kunde bli lärare på en gång. hahahaha

nee, nu ska jag gå o sova. är värsta tröttis.

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0