2 eller ojsan, 3 lektioners dag :p

med det nya schemat som vi fick i torsdags så har mina skoldagar på tisdagar blivit 'hela' 20 minuter längre.
kontaktlärartiden är flyttad från torsdag till tisdag. jag och emelie kom ungefär 3 minuter sent, då var läraren inte där än så vi satt oss i sofforna och pratade med lite folk. flera personer från klassen satt inne och väntade på anna (läraren) men hon kom aldrig. när 20 minuter hade gått så kom anna. hon va lite arg för att vi hade haft kontaktlärartid, i ett annat klassrum än vi brukade. hon tyckte att hela klassen skulle ha en lektion i schemaläsning för att ingen hade läst vilken sal vi skulle va i utan bara tog för givet att det va samma som förut, haha xD

matten var faktiskt ovanligt enkel, känns som jag förstår mig på förändringsfaktorn. :)

på idrotten idag hade vi lite olika bollsporter. jag spelade volleyboll. eller spelade och spelade, det blev aldrig något riktigt spel. vi bara servade, sen missade andra laget bollen och tvärt om. vart bara massa flum och alla klantade till sig och skrattade åt eller rättare sagt med varandra (för det va ju inte elakt, alla skrattade till och med den som klantat sig, sånt är bara kul om alla är med på det :] )

efter idrotten så slutade jag egentligen men satt kvar en stund och pratade med emelie som skulle ha företagsekonomi lite senare. sen åkte jag ner till stan med mikaela en sväng. köpte mitt 10 ämnes block. sen var vi in till swe också, där hittade jag en tröja som jag kollade på innan jul. nu var det 50 % rabatt, så jag köpte den. det blev en munk från munk och muffin också.

kom hem nästan i tid till o.c idag också, missade typ första halvtimmen så okej, kom inte nästan i tid till det. men jag hann se en del i alla fall. vill ha o.c. boxarna så jag kan kolla lite när jag vill. kanske ett nytt samlar objekt, det är ju bara 4 boxar :)

lite senare på kvällen gick jag till mariagården, ganska ovärt att gå dit kvart i åtta när det stängde åtta idag. visste inte om det fören emliia ringde och sa det och då var jag ändå halvvägs så jag gick dit och hälsade på litet av folket där. kul att träffa maria igen.

imorron är det flex, älskar sovmorron. fast imorron har jag ändå lite att göra. eftersom att vi inte hade nån geografi eller historia förra veckan så har vi fått massor att läsa till torsdag istället. bläää :(

/ me myself and i

Kommentarer
Postat av: Mia

jasså vad var de för tröja då? Jag borde ju veta om du förklarar.. :P

2008-01-15 @ 23:46:28
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0