uppdatering,

känndes att det behövdes en uppdatering eftersom att jag inte skrivit sen i tisdags när jag hade varit till romme med skolan, vilket var superkul :D

tänkte bara berätta lite kort om helgen, i fredags var jag med michaela o några av hennes kompisar på sigurdsgatan 25, kollade lite band o så. intrive, en av mina bästa kompisars band, spelade. hade inte sett de spela på typ ett år så det va jättekul, de har blivit hur duktiga som helst. jag o mikka köpte t.o.m en varsin t-skirt, haha. ju för sig hade typ 80 % av folket som va där såna, menmen. måste bara nämna att michaelas kompisar var störtsköna, speciellt thomas, som jag tror drack lite för mycket under den kvällen, fick smeknamnet magdansande mumin, :S

lördan var jag bara hemma o slappa. kollade på melodifestivalen med familjen o jag måste få säga att det är bland det sämsta jag har sett, va ju inte en enda låt som var bra. e-type o poodels var okej, men resten :/ alla mina gammla x va ju rätt kul, pappa trodde att vi kollade på lilllamelodifestivalen eller nått sånt, haha. hans teori om det stämmde ju ännu bättre in när amy dimond kom in, fast hon var nästan också helt okej.

i söndags var jag på prommenix men johan, skulle ta lite kort till en fotouppgift o lite så. var kul men ganska kallt så jag tror att våra långpromenader passar bättre på sommaren :P eller så behöver man ta på sig mer kläder, mina fingrar var helt röda o johans blå/lila. men som sagt var det kul, eller trevligt kanske man ska kalla det. pratade om allt mellan himmel och jord.

igår var det först skola. hade bara en lektion som va lite ovärd att gå på för vi skulle knappt göra nått på den. sen var jag på stan en sväng med emelie. på kvällen var det gymmning på friskis som gällde. creds till emelie som fick dit mig. måste nästan erkänna att jag är lite lat när det gäller sånt där. är ganska duktig på att prata om hur duktig jag ska vara, sen blir det ändå aldrig nått av det. får se hur det blir nu, kul var det i alla fall o skulle nog behöva lite mer träning än magdansen. den är ju bara en gång i veckan o då tränar vi ju nästan bara magen. när jag kom hem från gymmningen så fortsatte jag i det duktiga spåret jag påbörjat o spinnade lite granna framför tv:n. så + i kanten för mig igår.

just nu sitter jag o gör massor av ingenting, borde egentligen kolla igenom spanskan lite, har prov på fredag. men jag orkar inte. är hungrig också så ska nog gå o äta nått.

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0