papps 50årsdag,

idag fyllde pappa 50 år, vi började firningen redan 00.01. vi gick ner, sjungande, till vardagsrummet där pappa skulle va. men när vi kom ner så hade pappa gått o lagt sig. jocke bara han är ju inte här. hahaha. trodde nästan att vi skulle dö av skratt. så istället för att göra som mamms tänkt så gick vi skrattande istället för sjungande upp o grattade honom. fast det gick inte så bra så vi gick ner till vardagsrummet som mamma först tänkt. han blev jätteglad för kollaget som jag gjort :D bild på det kommer under morgondagen. sen fick han presentkort, blommor o lite grejs. nere i vardagsrummet drack vi champaine (eller hur det nu stavas) med jordgubbar i, smakade inte så gott men va 17, han fyller bara 50 en gång.

till frukost så åt vi färska frallor som mamms köpte. mumsmums. efter frukosten åkte jag o mamms ner på stan, skulle kolla kläder som jag ska ha på papps 50års fest på lördag. hittade en klänning i 3:dje affären vi var in till. glad blev jag :D

nu på kvällen var vi på kinarestaurant, blev ju inte rikgit som vi tänkt oss. men var okej i alla fall.

tänkte va värsta duktig o skriva massor idag, men nu orkar jag inte skriva mer. gör det nog imorron istället.
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0