pappa hemma :)

mmh, papps kom hem för typ 2 timmar sen. han hade med sig massor med kul till hans 50års fest, haha.
godis hade han köpt oxå, mumsmums. tyvärr blev det ingen parfym till mig, den jag vill ha fanns inte där han va o kolla :( men det gör inte så mycket, får väl fråga farbror o hans fru om dom kan kolla, ev. köpa den till mig, när de kommer på fredag. hihi.

kom precis på ett stort problem, vet fortfarande inte vad jag ska köpa till fadern min. jag vet vad jag vill köpa men har inte pengar till det. bläää. ge mig jobb nu. okej, även om jag får jobb nu hinner jag inte tjäna ihop till hans pressent men jag tror att ni fattar vad jag menar. 1050 kr i månaden räcker inte i dagens läge :/

/ me myself and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0