ny månad,

nu är det tredje dagen på den här månaden, o jag måste säga att den har börjat väldigt bra.
i fredags så gjorde jag inte så mycket, umgicks mest med familjen omin syster hännie som va här och hälsade på oss. hon hade inte varit hemma sedan jullovet så det var kul.

igår
så skulle jag på musikdirekt med mikaela o lite folk. den lilla klanten hade kollat fel på internet så vi var där klockan ett, men det började inte fören tre så vi gick istället till munk o muffin köpte varsin muffin/munk och gick till mikaela och kollade på film istället. vi jkollade på alvin och gänget o fy bubblan va söt den var, holey nutz ;)
när väl musik direkt började så var det bra. olssons band sugerfee va grymma, trots att olsson va grymt nervös o hade ont i halsen. när jag väl kom hem vid nio så var miapia också här, väldigt trevligt. var länge sen hela familjen var samlad, har oftast varit nån som fattats.

idag badade mamma våran lilla kisse. fy bubblan vad liten han blev. jag o hännie tyckte synd om honom, han var aldeles dyngsur o skakade, så vi bestämmde oss för att torka honom med hårfönen, haha XD
lite senare träffade jag sara. vi kollade på borat, helt sjuk film, hahaha. sen spelade vi lite disney tp, måste bara få säga att jag är BÄST på disney :D

längtar till nästa vecka, då ska jag göra massor med roliga saker. på tisdag är det romme som gäller sen vet jag inte rikgit mer, men ska ha kul i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0