dm-hockey-match,

tydligen blev inte det här inlägget publicerat i söndags, men här kommer det, var bara tvungen att ha med det.

blev väckt av mamms vid nie tiden imorse, lite tidigt kanske med tanke på att jag kom hem vid två i natt, men det var för att jag skulle med till hälla. var bl.a till en av mina favorit affärer, ikea :D

sen följde jag med resten av familjen till arboga, skulle kolla på jockes dm-final-match. när vi var framme var det typ en och en halv timme kvar till matchen skulle börja så då gick jag, mamms o hännie på en liten prommenix. var tänkt så i alla fall, gick typ 10 minuter sen hittade vi ett café o mamms bjussade på semlor, mumms. sen gick vi lite promenad, kom fram till att arboga var en liten mysig stad. fast lite för liten för att man skulle kunna trivas där. efter promenaden gick vi till ishallen o kollade matchen. jockes lag förlorade med 3-1, fast de borde egentligen vunnit. hade bland de sämsta dommarna jag någonsin sett, han stod mitt framför en arboga spelare som låg ner på isen o gjode en handpass till en annan spelare i laget. det skulle ju blivit utvisning, men eftersom att arboga redan hade en spelare utvisad så struntade dommaren i att blåsa av. pappa o jag blev typ tokiga, pappa skrek efter dommaren handpass o jag kunde inte hålla mig så det blev så att jag råkade skrika IDIOT!!!!! en sak som kanske bör tilläggas är att dommarn va typ 92:a. hahaha. mamma o hännie blev lite sura på mig, dommarn var ju liten. men va f-n, låt inte en liten unge dömma en sån viktig match då :@ hahahahahaha.

/ me myself and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0