spicy hot är gott,

Var riktigt jobbigt att gå upp ur sängen imorse, helst hade jag velat ligga kvar där hela dagen. Men det gick ju inte när vi skulle ha resovisning (som i alla fall inte blev av). Som tur var va min lilla vän Emelie också väldigt trött så på rasten gick vi till några bänkar och vilade/sov lite granna. Haha, knäppa vi är ibland.

Efter skolan så hade vi i UF-gruppen (jag, Madde, Mattis, Jessica och Emelie) möte med en av våra rådgivare. Mötet gick bra, våran rådgivare hade massa bra tips och förslag på olika saker som vi ska göra. Tror att det här kommer att bli riktigt bra.

När mötet var klart gick jag och Emelie och mötte Virre the Firre. Blev mumsig mat på Spicy, me likes :D Sen skakade jag och Virre, med Emelie som vittne, hand på att vi ska söka till Idol nästa år, iklädda kycklingkostymer och sjunga, eller aah dansa rättare sagt, fågeldansen. Haha.

Nu ska jag gå och kolla på dom söta små bondarna som söker fruar. Lite konstigt att det heter bonde söker fru föresten när det är en tjej och en bög som söker män i stället, hmm. Det är ju försig 2 bondar som söker fruar så får väl heta det då :p
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0