sakna,

Hejhej!
Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har helt enkelt inte orkat skriva men nu kände jag att jag var tvungen att skriva av mig lite och så passar ju bloggen.

Idag flyttar en av mina bästa kompisar ner till Skåne. Fy bubblan vad jag kommer att sakna honom. Vi kan prata om nästan allt med varandra. Även om vi inte kännt varandra så länge (ca 5 år) så har vi varit med om det mesta. Vet inte riktigt vad man ska säga om våra bråk hit och dit, men vi har hela tiden hittat tillbaka till varandra. Som kompisar. Inte för att överdriva nu, men det känns nästan som att vi skulle vara syskon. Haha.  Lycka till Johan, jag kommer att sakna dig.

Skriver mer ikväll för nu har jag lovat mamma att damsuga, blä =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0