morsning korsning,

Jaha, då ha sommarlovet börjat lite mot sitt slut. Sista dagen idag, börjar vid typ 9 imorron. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas komma upp så tidigt när det tidigaste jag kommit upp nu under lovet är runt 11 (finns vissa undantag då jag vakna tidigare, typ 2-3- stycken, haha) Mamma tyckte att jag skulle gå och lägga mig i tid och komma upp i någorlunda tid den här veckan, för att vänja mig. Det förslaget la jag snabbt på hyllan, herregud. Jag har sommarlov, då ska man få göra lite som man vill, haha.

Så vad ska jag göra idag då? På sommarlovets sista dag, usch va tragiskt det där lät men så är det. Tänkte börja med att sola i alla fall. Och det är precis som vanligt. Dom sista veckorna av sommarlovet är det massa regn och sen blir det fint igen precis när man börjar. Så himmla typiskt. Aja, innan jag vet ordet av är det väl sommarlov igen. Folk brukar ju säga att 3:an går ganska fort.

Äh, nu väntar en hungrig kisse vid mina fossingar.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0