latig söndag,

Det är som jag skrev typ 2 rader om igår om att jag var arg, ledsen och besviken har löst sig nu. Tänker fortfarande inte skriva vad det handlade om, egentligen behöver inte ni veta det, huvudsaken är att det är bra igen nu.

Så vad har jag gjort idag dag då? Inget speciellt faktiskt, bara massa tråksaker. Damsugit nedervåningen eftersom jag lovade mamma att jag skulle göra det. Sen har jag pluggat lite teori, börjat med städningen av mitt rum, sen kollat film. Lillebror fick välja film och det blev Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko. Blev lite förvånad att han valde den, men han blev sugen att se den efter jag hade lyssnat på "Tusen bitar" tidigare i veckan. Och då hade han ju en ursäkt att se den, tror knappast att han skulle se den själv, hihi. Min lillebror kan faktiskt vara riktigt gullig ibland. I fredags lagade han mat till mig, haha.

Skönt med flex imorron. Okej, har en del att göra då, men skönt att kunna va hemma och göra det i alla fall. Hade tänkt att plugga lite teori då också. Sen hade jag tänkt ta en liten tripp till stan, är grymt sugen på att köpa en tröja jag hittat på vero moda och nu har det ju kommit in lite pengar igen så blir nog att jag köper den. Haha, är verkligen beroende av shopping. Hade tänkt att titta in på körskolan en sväng också. Så jag ska va lite duktig i alla fall.

Lovade ju att det skulle dyka upp lite fler bilder här i bloggen så här bjuder jag på en bild Matilda tog när vi hade foto i fredags. Inte så bra kvalité, tog kort på datorn med mobilen, men en bild är ju alltid en bild i alla fall, haha :D
 FLUM AB XD

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0