isn't ironic?

Hejsan alla söta bloggläsare!
Har börjat må bättre nu, hostar inte alls lika mycket, har knappt ont i halsen längre och defenitivt ingen feber. Funderar t.o.m. på att åka ner på stan en sväng imorron, lite saker som behöver fixas. Aja, får se hur det blir.

Idag har jag inte gjort nått speciellt, mest sovit faktiskt. Haha, men kändes som jag behövde det. Somnade sent igår sen dom övriga "sjuk" dagarna har jag varit uppe hela tiden. Okej, jag har tagit det lugnt, men tror att jag hade behövt sova lite istället för kolla film. Äh, nog om det.

Om man säger att man ska höra av sig till någon, visst gör man det då? Okej, jag kanske inte är bäst på att höra av mig. Men säger jag att jag ska göra det så gör jag det. Om jag säger att jag ska ringa upp så kanske det blir så att jag smsar eller så istället men jag hör i alla fall av mig. Även om man har mycket att göra så tar det inte speciellt lång tid att skicka ett sms, ännu kortare tid att trycka några knappar och ringa.  Jag bryr mig inte särskilt mycket nu eller hur man ska säga, bara fundera lite på om  jag har missförstått meningen "jag hör av mig". Äh, what ever.

Orkar inte skriva så mycket mer nu, ta hand om er nu till nästa gång jag skriver,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0