hej hopp,

Tänkte börja med att berätta om helgen lite kort. I fredags var jag och fikade med Matilda och Joe. Trevligt =) Sen drog jag o Joe till krogen en sväng, och det sög. Var hur lite folk som helst, menmen, kunde ju inte vi veta. Resten av dagarna har jag hjälpt Systeryster med flytt. Gick väl ganska bra, fick t.o.m. höra att jag var stark. Haha. Vill ni veta nå mer om helgen så är det bara att fråga.

Igår hade jag planerat att gå på stan med Em, Moe och Robin en sväng. Dom skulle fixa lite saker inför sin resa och jag skulle få träffa dom innan dom skulle åka. Tyvärr blev det inte så, hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata, blää för att va sjuk. Så igår låg jag bara hemma, kolla massa filmer och tyckte synd om mig själv. Haha. Mamma va också hemma för hon är också sjuk. Sen började mitt comvic fungera igår, så nu kan jag smsa typ hur mycket jag vill och folk kommer även kunna smsa till mig, :D Tidigare har jag kunnat smsa och så nästan hur mycket jag vill men folk har inte kunnat smsa mig så mycket för dom inte haft pengar på mobilen. Men nu är inga pengar på mobilen nån ursäkt längre, tji fick du :P Fråga mig inte var jag fick det där ifrån, Haha.

Idag vet jag inte vad som händer, är fortfarande sjuk och hostar som en liten galning så blir väl en lugn dag idag också. Med massa té och honing.

Ne, nu orkar jag inte skriva nå mer, kanske skriver ikväll eller så.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0