fia funderar,

Hej på er allihopa!
Här sitter jag och kollar lite tv, väntar egentligen på att SATC ska börja och då kan man ju passa på att vara lite duktig och kolla lite nyheter. Haha. Låter säkert som värsta nörden nu, men jag tycker faktiskt att det kan va intressant att kolla nyheterna. Bättre än att läsa dom i alla fall, och man måste ju hänga med lite granna vad som händer i världen.

Sitter här och funderar lite granna över mina blogginlägg också. Dom är egentligen ganska ytliga. Men det beror på att jag tänker mig för till en viss del i alla fall innan jag skriver. Har inte bestämmt om det är bra eller dåligt än. Aja, har i alla fall tänkt att bli lite öppnare från och med nu och skriva saker som bara ploppar upp ur hjärnan. Får väl se hur det blir, haha. Kom på en till sak som skulle göra min blogg roligare, fler bilder. Så från och med imorron tror jag att jag ska börja köra med dagens outfit. Får se hur det blir med det, fler bilder och en roligare blogg blir det i alla fall :D

Idag har jag inte gjort nått speciellt. Skulle egentligen gått på stan en sväng med Madde. Men kände att jag behövde komma hem och prata lite med mamma innan hon och pappa skulle åka iväg. Vi bråkade nämligen lite granna igår och jag hatar verkligen att skiljas som ovänner. Om jag inte hade pratat med henne innan dom skulle iväg hade jag inte fått det ur huvet och bara tänkt "tänkt om hon blir påkörd eller nått och så är jag sur på henne" eller så.

Nu orkar jag inte skriva nå mer, ska jag va ärlig tror jag inte att ni orkar läsa nå mer nu heller, haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0