ett tag sen,

Hej alla bloggläsare!
Har inte skrivit på typ två dagar nu. Vet egentligen inte varför, har kanske suttit för lite vid datorn för att ta mig tid till att blogga. Okej, det tar egentligen inte så lång tid, menmen.

I förrgår kväll kom ju mamma och pappa hem. Fick ett jättefint halsband som tack för att jag hade varit blomm/katt vakt.

Igår som kom Hännie hem så då muppade jag mest runt med henne, haha. Städade lite också, blä för att städa.

Idag har jag varit en sväng på stan med mamma och Hännie. Jag och Hännie skulle leka smakråd till mamma som skulle ha nya glasögon eftersom att hennes gick sönder när vi var på Åland. Det gick faktiskt bra. Något som gick mindre bra var min blivande mobil. Blev massa tjafs om det för att pappa inte följde med till stan, orkar inte gå in på det så mycket. Slutade i alla fall med att jag var så tjurigt envis så att det inte blev nån mobil över huvudtaget. Men när vi kom hem och alla hade lugnat ner sig så blev det mer prat om mobilen och vi kom faktiskt överens. Tror jag, haha. När vi var på stan fick jag en grå långärmad tröja och 4 par strumpor, tack mamma.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig på paintballen och festen imorron. Madde fyller år och då är vi ett gäng som ska fira henne. Ska bli riktigt kul. Har aldrig spelat paintball förut och det känns som att jag inte kommer att va så bra på det, men jag ska förska i alla fall. Eller äh, vad är det där för attityd föresten? Jag kommer självklart att rocka. Haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0