vårväder o matlagning,

skolan idag var faktiskt helt okej, gruppen blev klar med filmen med bildspelet så nu är det bara riktiga filmen kvar. o den ska vi göra imorron, hoppas bara att vi hinner klart till redovisningen på fredag. äh, vad är det jag säger, klart att vi kommer att hinna.

efter skolan så gick jag, moe, joe o simon till vasaparken o väntade på bussarna. var faktiskt riktigt härligt, det enda som fattades va en glass, haha. glassomanen nummer ett. kul att se lite folk också, speciellt 2 personer som tydligen är tillsammans.

när jag kom hem så satt mammie på trappan o solade. satt mig på gräsmattan brevid o  vi börja babbla om lite allt möjligt, var länge sen vi bara babbla så mycket strunt, haha.

men mammie skulle på möte så hon gick ganska snabbt, då fick lilla ogge hålla mig sällskap. pappie o jocks kom hem, o dom började nästan på en gång mecka med jockes moppe.

just nu sitter jag här o väntar på att kycklingen ska bli klar. nämligen jag som står för maten ikväll, potatissallad med äpple o kycklingfilé. känns ganska ambisiöst att laga mat, är inte så ofta jag gör det o är inte speciellt duktig på det heller. men kyckling brukar jag ändå va ganska okej på. får se om familjen vågar äta bara, haha XD

ikväll är det massa tv som gäller, först så är det top model o sen sex and the city. fia goes happy face.

nee, nu är det dags för mig att kila o kolla till kycklingen. (vilket tjat det blev om den där kycklingen, men är man stolt så är man)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0