19 september

idag har varit en ganska bra dag, inte för att jag har gjort  något speciellt
men det är alltid skönt med sovmorron :) kanske inte så kul att gå till
skolan när man har flex men nu tror jag att det kommer att kunna gå okej
på redovisningen imorron, hoppas det iallafall.

träffade kakkan på bussen hem, har saknat dig helt sjukt mycket ska
du veta. på lördag ska vi rocka fett, eller vad säger du kakkan? :P
vad det än blir så kommer det att bli kul, har alltid kul med dig.  :)

nu har man varit  o kollat på skor med pappie oxå, har värsta bestlu-
ångest. hittade 2 par jättefina skor :/ äh, det slutar nog med att jag
köper bägge 2, hiho :D




sen är det en sak som jag måste komma ihåg, jag 
 FÅR inte falla för honom och jag SKA inte falla för honom . . .

image2






Kommentarer
Postat av: matilda

hihi, så nu har du hittat hit också =))

2007-09-19 @ 21:54:20
URL: http://matildalandenberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Vem är de du inte får falla för!! jag är värsta nyfiken ;P

2007-09-22 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0