Duktig flicka

mmh, idag har jag varit en duktig flicka och städat mitt rum. det behövdes verkligen, låg så mycket kläder på golvet att man knappt såg att det fanns ett golv. det enda negativa när jag städade va att jag fick lust att göra om i mitt rum. tyvärr kan jag inte möblera om, garderoberna sitter fast. men kanske kan tapetsera/måla om. det skulle verkligen va kul, har haft samma tapeter sen jag va 3 år så det skulle verkligen va kul med lite förändring.

på tal om förändring så tycker jag att det börjar bli dax att göra något med mitt hår. har lust att färga det brunt, men jag vet inte. syster yster har ju färgat håret brunt och jag vill ju inte bli wanna-bee- henne. skit samma, har jag lust att färga det så gör jag det. usch på mig vad jag håller på o velar. det är väl bara att färga det. punkt slut. haha.

imorron ska jag hitta på något med mikka. det ska bli kul, va så länge sen vi hittade på något. och om jag känner oss rätt så blir det nog en del shoppande. och det är alltid kul. i våras när vi shoppade slutade det med att vi hade varit i samma affär i 3 timmar, haha xD
vid typ 5 tiden ska mikka på nå körskolsgrejs o då ska jag fika med tjejorna. ska också bli kul =)

nee, nu ska jag fortsätta att kolla på desperate housewives :D

-`v´-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0