18 oktober - lite allmänt bara

nu sitter jag här i datasalen o letar efter skit om leonardo da vinci med lilla skruttan som glömde datorn hos sin lilla pojke. usch o blä så tråkigt man kan ha, tur att jag har dig iallafall :P

kan ju glädjas åt att det snart är helg iallafall :D o då kommer jutta hem så hon kan
installera det trådlösa nätverket innan jag blir tokig på riktigt. hahaha xD

häner i helgen då? lite allt möjligt tror jag. kanske ska på ferre med
lite folk o så. o det är ju alltid massa kul.

måste bara skriva lite om natur lektioen oxå. ibland är ju bara pia för kul :D vi skulle spela något spel
med någon doktor CO2. spelet gick ut på att vi skulle rädda någon forskare o stoppa den onda doktor
CO2 från att spränga någon bomb som skulle snabba på växthuseffekten så att världen skulle gå under.
hahaha xD säkert kul om man skulle va lite mindre, känndes kanska ovärt. men det
va bättre än att ha någon genomgång iallafall, det skulle jag aldrig orkat med första
lektioen idag.

slutar inte fören 16.15 idag, orkar inte =/ aja, nu är det dags att gå till
arbetet igen, puss o kram o nyp i stjärten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0