summering av vecka 47

Har varit ganska mycket den här veckan så jag har inte orkat/hunnit skriva någonting.

Veckans höjdpunkt var iallafall i tisdags, var ju och kollade på winnerbäck. fy bubblan va bra det var :D
bäst var det när han sjöng kom änglar, då sjöng vi i ståpubliken själva o han bara spelade första versen, sen i
andra kom han också med och sjöng. helt otrolig känsla. förstår bara inte hur man kunde köpa sittplatser, de va ju så långt ifrån scenen och det kan ju verkligen inte blivit samma känsla som när man stog nära, sjöng med och hoppade runt. måste ha varit mycket tråkigare att bara ha suttit där och lyssnat. aja, han/dem var bra iallafall :D

Helgen var bra. men jag har egentligen inte gjort så mycket. mest massor av ingenting. 
har iallafall rensat lite mer ur garderoben. och igår skulle jag egentligen gått på  fest på viksäng, men så blev det inte p.g.a en mängd olika anledningar. hade varit kul, men man kan ju inte festa varje helg. då blir det nog inte så roligt i slut endan.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag skriver inget mer :P
ha det bra. -`v´-


Kommentarer
Postat av: Mia

Man kan festa varje helg. Har flera vänner som gör de :P

2007-11-25 @ 23:22:37
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0