onsdag

för ca 10 minuter sedan var det en man här som ringde på dörren. han hade kört på en katt och frågade om det var min katt eller om jag kanske visste vems det var. det var inte min katt och jag vet inte vems det är. så fort han hade gått härifrån tog jag upp min/våran kissekatt, bar han som en liten baby och grät för den som precis hade förlorat sin katts skull. haha, vilken tjej man är ibland.

var på utvecklingssamtal idag. och det gick bra, oväntat bra. trodde inte att jag låg så bra till i spanskan som jag gjorde och sedan hade jag bara 3 lektioners ogiltig frånvaro från spanskan. jag trodde att det var många fler. har ju varit lite krångel och missförstånd. tur att det inte var fler, måste skärpa min när det gäller spanskan.

lite jobbigt att gå till skolan när man egentligen har flex. men vi jobbade med projektet och det gick bra. kommer nog att bil kul att gå på stan o dela ut flygblad. eller inte. äsch, det blir ju vad man gör det till.
sen gjorde ju jag och emelie så snygga gubbar på www.sp-studio.de/, några av de finns på min/ emelies bdb.
och bara så att ni vet var vi inte så seriösa så tro inte att  vi är som på bilderna på riktigt. haha


just nu sitter jag och kollar o.c igen, fy f-n va snygg ryan var i första säsongen :D

nu ska jag kolla vidare, pausen är slut.


heppå´re


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0