Hejsan hoppsan

Jag vet att jag är sämst på att komma ihåg att skriva i bloggen, men nu måste jag nog ta o skärpa mig,
vad är det egentligen för mening med att ha blogg om man ändå inte skriver i den?

Har ju varit sjuk o hemma från skolan sen i onsdags, så igår kväll lurade emelie ut mig på en fika nere på stan.
Och det blev ju en kul kväll. Slutade med att vi hade fikat 3 gånger på stugan och ätit på donken.
Kul att träffa lite folk igen, även fast jag kanske inte va helt frisk och att det var superkallt ute, menmen.
En annan sak som va lite dålig va att Miapia kom hit igår kväll, skulle varit roligt att träffa henne. Men när jag åkte
iväg så var det bara kanske att hon skulle komma, och då kunde jag ju inte stanna hemma och vänta på att hon
KANSKE skulle komma. Om hon inte skulle kommit så skulle jag ju väntat förj*ves.
Yttligare en sak som inte var så kul igår var att jag bara började längta ännu mer till 18 års dagen, bara 186 dagar
kvar nu, jippie. VIll ju så gärna smaka en cosmopolitan. Haha.

Kom hem ganska sent igår (typ 2 för att bussen är så dum) och sen så blev jag väckt typ halv nie i morse. jättekul.
NOT. Men det är ju faktiskt farsdag och då kan man offra sig lite, är ju bara en gång om året. Ska snart åka med mammie till mormor och morfar. Kul men ändå inte, orkar inte riktigt med att höra mormors tjat om att jag var mycket sötare med ljusthår och så. Just ja, har ju färgat det brunt nu, bild kommer senare nångång. Lite senare under dagen ska vi åka till Eskilstuna och lämna Hännies nya tvättmaskin. Pappie ska väl installera den också så då passar nog jag och mammie på att åka till Tunapark eller något :)

Nee, nu är det dags att börja fixa i ordning sig lite.
Ciao


Kommentarer
Postat av: Mia

haha du ska inte få dricka

2007-11-12 @ 10:54:54
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0