tralalalala

igår så var jag med familjen till vingåker o sen till tuna park, va kul. men det var inte så kul när jag
testade typ 7 par jeans o inte fick på mig några. har väl börjat att tjocka på mig lite igen, haha.

idag var det lite jobbigt att gå upp klockan sju, blää. kul att ta kort på stan i alla fall, men jag o jessiejoe
skulle ha frågat militärsoldaterna om vi fick ta kort på de, skulle varit så klockrent :D
när vi kom tillbaka till skolan tog vi lite fler kort o sen lämnade kamerorna. måste låna kamerorna snart igen o fortsätta med våran "gissa rumpan" tävling xD efter allt skoj var det dags för
något tråk, spanska prov. bläbläblä. jag svarade på allt men chansade på en hel del, tror att jag kommer att
få g i alla fall, o det är ju okej.
när vi skulle gå till bussen kom jag på att vi skulle leta reda på pia, hon skulle mejla mig i helgen o skriva
mitt resultat på ett prov som vi gjorde för ganska länge sen men det glömde hon. pia var inte där men carina
hittade provet. resultatet dåra: VG, STOOOOOOOLT!!!! när jag kom hem var det kolla på o.c som gällde :D sen gick jag o hälsade på emelie som är sjuk. stackars lilla henne, har varit sjuk länge nu :(

imorron blir det nog en ganska så najs dag. börjar 13.10 o det enda jag ska göra är att få reda på resultatet på matteprovet vi gjorde förra veckan. egentligen vet jag redan vad jag fick, men det skulle va kul att höra om jag kanske fick G i alla fall. efter matten ska jag o jessiejoe gymma, eller jag tror det i alla fall, får se hur det blir.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0