tisdag-lördag v.49

den här veckan har det varit ganska mycket att göra så jag har inte prioriterat att skriva i bloggen i första hand,så det gör jag nu istället.

i tisdags så hade vi matte, sista mattelektionen innan provet. fast vi hade inte så mycket matte. vi pratade mest om massakerhotet från i fredan, hur det gick med utredningen och lite så. efter matten så åkte jag på stan med madde. vi började planera inför julfesten, om den nu blir av :/ kollade lite julklappar också. köpte en till johännie. sen fanns inte mammas julklapp kvar på stan och jag och madde började få lite tråkigt på stan så vi tog bussen ut till hälla ut på lite äventyr. haha. första gången jag åkte buss dit och vi åkte på vägar och genom områden som jag inte visste/knappt visste fanns. på hälla hittade vi mammas julklapp i alla fall. vi gick även till ikea där madde köpte en julstjärna och jag en till liten julklapp till johännie, kändes lite mesigt att bara betala 20 kr på ikea men xD
efter en timme på hälla åkte vi tillbaka till staden och träffade oja. va kul, har inte träffat han på ett tag så.

onsdag: projektarbete, men vi kom ganska långt i alla fall. interdjuvade lite lärare, satt upp flygbladen och lite så. tror att det här kan bli bra. kom hem ganska tidigt från skolan, hann se o.c :D sedan var det bara att plugga matte som gällde, blääääääää :(

torsdagar innebär sovmorron. eller lite sovmorron (börjar 9:45). projektarbete. fast då var det bara jag och lovisa där så vi kunde inte göra så mycket. sen fick vi börja med hemtentan i historia som ska va inne på torsdag, handlar om de tre revolutionerna. matteprovet gick jättedåligt och på geografin kollade vi film och fick sluta tidigare. då var det bara att vänta på att jessiejoes fysik skulle sluta, vi hade nämligen tänkt att va duktiga och åka och gymma. det gick ju bra. NOT. vi visste inte riktigt vart vi skulle gå av, va tvugna och fråga jens. sen när vi väl kom till gymmet så tyckte vi att det var för mycket folk och att det var kallt, så vi bestämde oss för att åka och sola istället. haha :D

igår var det en helt okej dag, fick börja tidigare på spanskan och då skulle vi bara prata. prov på måndag och inlämning av en uppgift på fredan. projektarbete igen som gick bra. fast fotolektionen var inget att hurra för. tror aldrig att jag har varit med om en tråkigare/mer värdelös fotolektion. fick bara sitta vid datorerna och jobba med våra portfolion i indisign och sedan i slutet av lektionen redovisa några bilder som vi tidigare tagit. slutade halv fem, sen på måndag måste jag börja tidigt för att ha foto då också, har missat en uppgift. BLÄÄÄÄ.
på kvällen kom emilia, marre och johan hit. vi kollade idol och hade en myskväll. tycker att det var lite synd att inte Amanda vann idol, hon var ju bäst. okej, marie kanska har bättre sångröst men amanda är 1000 gånger bättre. 51,3 % av rösterna, fy f-n vad jag skulle vara förbannad om jag var amanda och förlorade med sån liten marginal. vi spelade lite kort igår också, "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ makaron" xD

idag var planen att åka till staden och kolla lite fler julklappar. men så blev det inte. har varit hemma o myst hela dagen istället. bakat lussekatter/bullar med mamma, kollat film och lite så, får se vad jag hittar på för någe ikväll.

ciao bella/o

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet du måste vara otroligt stolt. :P

2007-12-09 @ 02:28:55
URL: http://leiden.blogg.se
Postat av: Mia

hej syster yster om du vill ha fler besökare kan du bli medlem på den här sidan http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=leiden då samlar man poäng och får fler visningar.

2007-12-10 @ 15:55:47
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0