lite allt möjligt bara :)

helgen hade jag inte planerat ett enda dugg, men den blev ganska kul ändå :)

fredan: så hade jag o mamms myskväll, kollade leagaly blond o mumsa godis o lite så.

lördan: gick jag först en vända på stan med johan, sen skulle han stylas av emilia som var på salongen.
o han blev verkligen jättefin. efter stylingen så tog jag o emilia en fika o snackade om allt mellan himmel o jord.
finns ju inte så ofta tid till det när man går olika program på olika skolor, tyvärr.

igår: så var jag till eskilstuna o hälsade på systeryster. eller rättare sagt fick hjälp med matten, tack så mycket flodis :D från början var det inte tänkt att jag skulle åka dit så när vi kollade tågen gick de helt muppat eftersom att det var söndag. papps kunde inte förklara matten för mig heller så han beslöt sig för att skjutsa mig till eskilstuna, snäll som han är. tack papps, du är en av de bästa. självklart så pluggade vi inte bara, vi åt glass o kakor också. fick även smaka den godaste saften jag någonsin smakat också, icas hallon-perssika, måste köpas :)papps stannade så klart inte kvar i eskilstuna o väntade på att vi skulle bli klara, han skulle hem o fortsätta med julstädningen som han o mamms höll på med så jag fick ta tåget hem. var lite kul för att det var så länge sen jag åkte tåg sist. o det tog mycket kortare tid än vad jag trodde att det skulle göra, 33 minuter, så jag kommer nog att åka o hälsa på systeryster lite då o då när jag har pengar sen, hihi :)

idag så var jag och emelie till tunby för att intervjua personal på olika bilfirmor om deras miljöbilar, det va faktiskt roligare än vad det låter. hittade min drömbil då oxå, antingen en opel tigra eller den där monster bilden som jag aldrig kommer att lära mig vad den heter. haha. när vi va klara med uppdraget så åkte vi hem till mig o mumsade lite lussebullar med julmust till:D nästa grej på shemat var att kolla o.c o sen gick jag till mli för att hjälpa henne lite med matten som hännie hjälpte mig med igår. gick faktiskt helt okej, kom ihåg mer än vad jag trodde att jag skulle göra så provet imorron kommer nog att kunna gå bra. hoppas det iallafall, orkar inte göra omprov på ett omprov precis.

imorron blir det nog en ganska skön dag. börjar klockan 13,00 med matteprov o det är enda lektionen. sen ska jag kolla runt lite kläder till en fest i helgen. blir nog ganska kul hoppas jag.

nee, nu är klockan mycket o det är dags att sova.
puss o kram o nyp i stjärten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0