en lite anorlunda dag,

idag behövde inte jag gå till skolan p.g.a massakerhotet i fredags. kan ju låta rätt skönt med en extra ledig dag, men så ledig blev den inte. hjälpte emlan med flytten. tog typ fem timmar tror jag att det var :/  lägenheten kommer nog att bli fin sen när de har tapetserat/målat om och möblerat det :) fast det bästa är nog att det ligger mycket närmare mig än det gjorde tidigare. tidigare var man tvungen att cykla (jag tycker att gå tar för lång tid, haha) men nu kan vi nästan krypa till varandra, bara en skog i mellan.
det var kul att det var så många som hjälpte till, eller okej vi kanske bara va 7-8 st och alla var inte där hela tiden.
roligast var nog när jonas gick rätt in i tegelväggen xD

lite senare på kvällen så var vi lite folk som åkte ner till stan. vi skulle äta på spicy hot för att fira emlans födelsedag. det var lika gott som vanligt :D sen var vi till stugan oxå, tog en gammal favorit, hallonsmootie.

skola imorron då, usch känner verkligen inte för att gå. tycker fortfarande att det är lite läskigt det där med massakerhotet. jag har inte hört något om hur det gått/går med utredningen o har inte polisen fått tag i de som planerade dådet kan de ju lika gärna komma o skjuta imorron :(
fast jag måste nog till skolan iallafall, sista matte lektionen innan provet på torsdag o jag har lite frågor till läraren och så. så jag kommer nog gå iallafall, men jag kommer vara på min vakt varenda liten sekund.

i adios !


Kommentarer
Postat av: Mia

tick tick tick BOOOOM så smäller skolan ;)

2007-12-06 @ 22:19:28
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0