1:sta advent

redan första advent, julen närmar sig med stora steg. men jag har redan inhandlat en julklapp till mormor o morfar. sen vet jag vad jag ska köpa till mammie, johanna o kanske emelie. jocke har jag ingen aning om vad jag ska köpa till som vanligt, nån som har något tips på vad man köper till sin 14 åriga lillebror?

vaknade helt på fel sida idag. va jättesur utan att egentigen veta varför. frukosten var ett litet h-vete. tyckte att hela familjen va dum mot mig, vilket de egentligen inte var. bara något som jag fick för mig. hahaha.

efter frukosten väntade en 3 timmars lång o tråkig städning. blää. men nu ser det helt okej ut iallafall :)
men jag vill fortfarande tapetsera om, och möblera om. vilket är ganska svårt för garderoberna är fastbyggda.

när jag var klar med städningen fixade jag i ordning mig lite, skulle fira lilla julen (finsk tradition). lika mysigt som vanligt. älskar lilla julen. då brukar vi äta julbord o sen få en liten julklapp.

sen visade mia mig lite grejs för att göra bloggen lite roligare. så klaga inte, jag är nybörjare. haha.

imorron fyller emelie år, då ska vi ta med henne ut på middag på spicy, ska ha finkläder på oss. ingen aning om vad jag ska ha på mig. menmen, det löser sig alltid.

heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0