val,

Hade riktigt svårt att somna igår kväll/i natt, skräll va? Nej, men har precis som maami svårt att somna och när jag väl somnat så kan jag vakna flera gånger vilket är ganska drygt men det var inte det jag tänkte skriva om. När jag inte kunde somna igår for mina tankar iväg långt bort och jag började tänka på olika val. Val som gör oss till dom vi är och dom vi vill vara. Tänk vad mycket vi kan vara med att bestämma egentligen. Jag menar okej, det finns lagar och regler som säger hur vi ska vara men vi har ett val om vi vill följa dom eller inte. Alla val vi gör medför olika sorters konsekvenser och det är vi medvetna om och ah ni kanske märker redan nu hur tankarna far iväg i bara det här inlägget? Det jag vill ha fram med den här texten är att vi ska tänka på våra val här i livet,

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0