jobbajobbajooobba,

Nu tänker jag inte göra som vanligt och be om ursäkt för jag inte bloggat på en vecka. My blog my rules. Jobbade första gången på nya jobbet i lördags och det gick jättebra. Var lite kaos i början då vi inte hade någonstans att ställa vårt lilla rum där vi skulle ha ansiktsmålningen men till slut fick vi en bra plats precis vid ingången. Var hur kul som helst att måla barnen och att se deras leenden när man var klar var helt underbart. Helt otroligt att jag kommer få betalt för att göra något som är så kul. Nästa jobbtillfälle blir på torsdag nästa vecka och då blir det hemma i mitt älskade Västerås, woopwoop.



Lite trött och sliten kanske, haha. Men var väldigt mycket att göra i stort sätt hela tiden så.


Kommentarer
Postat av: Leiden

vart i västerås ska ni vara imorgon? De bara måste jag se ;)

2012-03-28 @ 12:10:55
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0