ajjabajja,

Ajjabajja Fiffi som inte skriver flitigt i bloggen! Och sen när jag väl gör det blir det hur långa inlägg som helst eftersom jag då har så mycket att skriva, haha.

Skolan går helt okej. Just nu håller vi på med övertygande tal som ska hållas på onsdag och torsdag. Mitt tal kommer handla om varför man borde bli orangutangfadder. Har ni tur och talet går bra kommer jag lägga upp det här sen. Det spelas ju in varje vecka, men det kanske inte jag har berättat för er? Nåja, varje vecka när vi håller tal spelas det in så vi kan se oss själva. I början tyckte jag det var lite jobbigt att se sig själv så där, men det har varit bra.

Dagens i-lands problem är vilken förskräcklig träningsvärk jag har. Mallan utmanade mig på gymmet igår och tyckte jag skulle ha som mål att springa/gå 5 km på under 25 minuter på Crosstrainingmaskinen. Sen berättade hon att hon klarat det på under 23 minuter tidigare i veckan. Så då försökte jag slå det och lyckades nästan, klarade på 23.31.

Nu ska jag återgå till talskrivandet,
MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag klarade milen på 49 minuter och då med random inställning så ibland blev det sjukt tungt och ibland sjukt lätt.

2012-03-19 @ 18:33:24
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0