tjosan hosan,

Var hemma i helgen och hade det riktigt gött. Kollade tv, hade segkvällar med familjen och fikade med tjejerna. Helt otroligt vad bra dom är alltså, har alltid kul med er Emelie och Emilia. Fikade semlor, som jag även bakade igår och som jag ska bjuda några av Örebrobrudarna på imorron. Är man semelgalning så är man.

Vet ni vad jag lyckades med idag då? Åkte tillbaka till Örebro med ett tåg som gick 07.02 imorse. Skulle ha föreläsning kvart över tio och skulle jag hinna i tid till den skulle jag senast ta 08.02 tåget från Vässan. Men då skulle jag behövt ta en buss från Skultis 07.05 så då kunde jag ju lika gärna åka med pappa och ta ett tidigare tåg. Skulle ju i alla fall gått upp samma tid. Sen när jag kom till lägenheten i Örebro tänkte jag prata med Mallanbrallan men hon duschade så la mig på sängen ett tag. Och gjorde det jag absolut inte fick göra; somna. Vaknade tjugo över elva så missade i alla fall föreläsningen. Nu har jag i alla fall läst sidorna i böckerna som var till föreläsningen. Så himla typiskt och så himla mig på nått sätt.

Ikväll bjuder jag på en söt bild på min lilla brorson,
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0