alla hjärtans dag,

Då var den här i år igen, den mest patetiska dagen på året - alla hjärtans dag. Med risk för att låta som en bitter singel så tycker jag dagen är riktigt onödig. Den är till för att affärer och så ska kunna tjäna extra pengar. Och kom inte nu och säg att dagen är till för att man ska visa sina nära och kära extra omtanke för det kan man göra vilken dag som helst, ska inte behöva finnas en speciell dag för det utan man ska alltid bry sig om dom man tycker om.

Ska i alla fall fira dagen med min underbara Systeryster. Lovat att bjuda henne på trerätters middag som jag ska laga, spännande haha. Nej, men har gjort efterätten och förberedit för varmrätten så det här ska nog gå bra. Visar bilder på dom delikata rätterna sen imorron.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det smakade riktigt mumsigt, Tack!

2012-02-14 @ 22:00:44
Postat av: Jag själv,

Vilken tur då :)

2012-02-14 @ 23:42:40
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0