klump,

En stor klump har försvunnit från min mage, nu är äntligen tentan gjord. Känns riktigt skönt att den är klar, gjorde verkligen mitt bästa och skrev massa om allt och inget så nu är det bara att hoppas på ett g. Men det fixar jag nog, *pepparpeppar ta i trä* Åker hem idag, inte varit hemma på två veckor nu så saknar mina små pälsklingar. Okej, saknar päronen och lillebror också men dom kommer jag knappt få träffa nått i helgen då dom åker till sommarstugan på Åland men ändå, haha.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Härligt att du avklarat en tenta :) kommer ihåg då jag pluggade och ja den där klumpen i magen känner jag väl till.

2011-09-10 @ 14:03:36
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0