tjohejsan,

Varit en liten jobbig vecka då jag varit jätteförkyld och Oscar försvann från jorden. Menmen, nu är det dags att ta nya friska tag. Har kommit igång med C-uppsatsen nu i alla fall, jag ska skriva om Du är vad du äter utifrån en samtalsanalys. Vilket innebär att jag ska transkibera för första gången, spännande. Som tur är har Mallanbrallan gjort det förut så hon har lovat mig att ge lite tips och råd.

Igår var jag på hockey med Systeryster. Örebro-Tingsryd stod på tablån och det var en spännande match. Men måste faktiskt klaga lite på Örebros hejarklack, skulle det där vara nått? Haha var faktiskt ynligt. Eller okej, dom har ju blivit större än vad dom varit men ingen hejarklack kan jämföra sig med VIKs. VIK i mitt ♥. (och jaaa skrev dom sista meningarna bara för att jävlas lite me dig Systeryster)

Nu ska jag ta tag i det där som kallas städa och diska, bläh. Sen kanske jag ska hitta på nått med Irrevirre, inte träffat henne på över en vecka så saknar henne lite granna.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Jag har svårt att förstå vad du tyckte om Örebro klacken, vad innebär ynglig...

2011-10-23 @ 09:00:39
Postat av: Fialotta

Hahaha, ynkligt ska det ju stå :P

2011-10-23 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0