god morron, god middag, god kväll,

Här kommer en liten snabbresumé sen senast jag skrev. Hade en jättetrevlig kväll hos Systeryster i fredags. I lördags var Mallans kompis Pippi från Göteborg här och hälsade på så vi var till Satin och dansa, riktigt skoj. I söndags kollade vi massa Buffy så nu har vi kollat slut alla avsnitt alla säsonger. Känns lite sorgligt på nått sätt, vad ska jag och Mallan göra om kvällarna nu då? Skämt å sido. Igår hade jag heldag med föreläsningar sen på kvällen tränade jag. Älskar träningen nu! Idag har jag bara varit på en föreläsning på eftermiddagen. Sen efter det var tanken att jag skulle på ett indoorwalkingpass men har sjukt ont i halsen så ville inte riskera att bli ännu sjukare så skippade det.  Aaah vad finns det mer att skriva, hmm. Inte så mycket eftersom Top Model 16 börjar nu.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0