ajaj,

Har träningsvärk i rumpan, låren och kyckling vingarna (jag och Mallan kallar musklerna som går från kroppen till armarna för kycklingvingar) haha. Tjejerna övertalade mig att följa med på ett cirkelfyspass igår, tog mig igenom hela passet och tyckte det var riktigt kul.

Idag har jag varit på insperationsföreläsning i tre timmar inför C-uppsatsen, inte långt kvar nu tills den ska börja skrivas. Usch, börjar få lite ångest över det med tanke på att det är en av dom viktigaste sakerna på hela min utbildning.

Senare ikväll ska jag iväg på pyjamasparty med kuddkrig hos Systeryster, kommer nog bli skoj som vanligt.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Leiden

haha var också på cirkelfys igår, det är jobbigt men kul.. =)

2011-10-07 @ 23:00:40
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0