tja tja bloggen,

Saknat mig? Haha. Nu är jag tillbaka för att stanna i alla fall. Har inte haft nån lust att blogga trots att en hel del har hänt. Har börjat med C-uppsatsen, varit och hälsat på Neda i Leksand och lite så.

Nu är det bara en månad kvar till jul, nån mer än jag som längtar dit? Fick nått ryck idag så har storstädat lägenheten och julpyntat (d.v.s. satt upp min rosa ljusstake och min röda ljuslykta). Längtar till snön. Var på julmarknad med familjen i söndags, dock kändes det inte som julmarknad då snön saknades. Dom försökte göra det lite juligt med julmusik i hörnet där inne, men hjälpte knappt. Aja, fick mina älskade brända mandlar i alla fall, är verkligen galen i dom. Och inte såna med rosa segt skruffs runt utan bara brända mandlar med nån typ av sockerblandning.


Kommentarer
Postat av: Leiden

hur psyko är er handledare? Vi är inne i vecka 3 nu och ska vara klara med bakgrund, metod och teorin redan =/

2011-11-24 @ 22:04:06
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Fiapia

Oj jävlar, tempo där borta hör jag :O

2011-11-25 @ 11:57:05
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0