uppsats,

Vet att jag varit dålig på att skriva senaste tiden, men har inte gjort så mycket annat än skrivit på en uppsats jag håller på med. Eller uppsats och uppsats, forskningsöversikt om hur reklam utformas för att påverka oss så mycket som möjligt. Går ganska bra men längtar verkligen tills den är klar. Har ca 1/3 del kvar att skriva, den ska va inne den 1 juni så det är lugna puckar.

Hunnit sola lite också. I fredags var jag och Mallanbrallan ute och solade på gräsmattan på en kulle här brevid lägenheten. Slutade med att jag såg ut som en tomat, haha. Solade lite till i lördags också, fast då bara på baksidan eftersom jag fortfarande var bränd. Nu börjar jag bli lite brun i alla fall.

Nått mer skoj som hände i lördags var party. Först grillade vi lite, sen inflyttningsfest sist men inte minst var vi till Strömpis och dansade lite granna. Sista gången jag festade i Örebro den här terminen. Näh, nu ska jag kolla lite på Skilda världar igen.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Jag var ju också på Strömpis i lördags men jag såg inte dig. Såg du alla underliga danser, själv såg jag både fågeldans och studsbollsdans...

2011-05-24 @ 15:38:18
Postat av: Fia

Jasså var du? Ballt! Och ja, höll på dö åt alla underliga danser överallt, haha

2011-05-25 @ 11:28:06
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0