helg,

Tänkte köra en liten uppdatering om helgen också nu när jag ändå är duktig och skriver lite i bloggen. I fredags åkte jag tillbaka till Örebro för att lämna in hemtentan. Efter det gick jag på stan en sväng med brudarna som sedan följde med till mig så gjorde vi i ordning oss och gick ut. Var sjukt mycket folk ute, kan ha nått att göra med att det var löningshelg.

Under lördagdag gjorde jag inte speciellt mycket men på kvällen gick jag med Mallan, Irena och lite folk till Mollybar, satt där och chillade lite med en gratis drink vid namn "jag vet inte". Grejen med den var att Mallan beställde rödvin, Irena Coca-Cola, Adam en cider sen visste jag inte vad jag ville ha så sa jag vet inte. Då började bartendern blanda en drink som han döpte till "jag vet inte" och den var faktiskt riktigt god, smakade annanas. Dock tröttnade jag och Irena på Mollybar och drog till ett annat ställe och dansade istället.

Igår blev jag väckt av Mallan som knackade på min dörr och frågade om jag ville följa med henne och Adam till Vingåker Factory Outlet. Var länge sen jag kom upp ur sängen så snabbt, på 20 minuter hade jag ätit frukost, bytit om och kört på basic make-uppen. Hittade tyvärr inte så mycket där bara trosor och solglajjer.

Bild på Isabells fina shot som hon blandade i fredags, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0