föreläsning,

Har precis kommit hem från en av dom bästa föreläsningarna jag varit på sedan jag började plugga här i Örebro. Var en gästföreläsare som hette Bo Bergström som hade en föreläsning om Visuell kommunikation. Han pratade ganska mycket om reklam, hur den påverkar oss, samspel mellan bild och text och aah massa bra saker. Det vill säga, han pratade precis om det jag vill jobba med i framtiden; att utforma reklam. Lärde mig en hel del och trots att föreläsningen var på tre timmar (bara tio minuter rast) så lyckades han nästan hela tiden hålla den intressant. Så tummen upp för Bo Bergström som föreläsare. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, varken Irena eller Mallan har tid att träna idag, och har inte riktigt motivationen att dra till gymmet själv ikväll heller. Blinkar latmask i pannan på mig, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0