24,

Något som får mig att gråta är den här låten. Och det beror på att jag gråter mig igenom i stort sätt hela filmen. Kan se ca 10 minuter av den, sen börjar jag gråta för jag tänker på slutet. Sen slutar jag gråta en stund, för att sedan börja gråta igen. Känner mig som en riktig lipsill när jag ser den filmen, vilket jag egentligen gör ganska ofta eftersom jag verkligen älskar den. Måste vara en av dom bästa filmerna som någonsin har gjorts.

Gosh va störande, kan inte lägga upp youtubeklippet här på bloggen, Irena eller Lillstrumpan: HJÄLP tack! Ni får nöja er med en länk som leder till klippet så länge, http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU

---------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE: weei, nu fungerar det. Tack för hjälpen Lillstrumpan!






Kommentarer
Postat av: Leiden

när du trycket på bäda in så finns det något alternativ som heter använd gammal inbäddnings kod testa att trycka in den och kör in i HTML läget istället då kommer det fungera.

2011-03-03 @ 20:36:26
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0