21 januari,

Haft en riktigt seg och deg dag. Vaknade inte fören vid halv tolv sen har jag gjort massa ingenting. Eller okej, satt typ tre timmar i eftermiddags och hjälpte lillebror med hans svenska läxa. Den handlade om svensk språkhistoria så kände igen en del av det från gymnasietiden.

Lite sugen på att göra nått nytt med håret igen. Luggen har blivit lång men vet inte om jag ska klippa den igen eller spara ut. Till våren har jag tänkt göra ljusblonda slingor, men sugen på att göra det redan nu. Vet att jag egentligen inte borde med tanke på hur mycket hår jag tappade under december månad p.g.a. de starka medicinerna jag åt tidigare i höstas, hmm. I-lans problem ab men har kommit in i en period då jag känner för förändringar.


Bjuder på en lite söt bild på mig, My och Madde. Saknar dig Trasis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0