hej allihopa,

Nu är sommarlovet slut och en ny termin har precis startat. Och med risk för att låta som världens nörd nu men tycker faktiskt att det är lite kul. Hittills har vi haft indruduktion och två föreläsningar. Den här terminen ska jag läsa Media och kommunikationsvetenskap C alltså ska jag skriva den där långa uppsatsen snart. Eller aah, snart och snart, v.39 ska vi ha bestämt oss för vad vi ska skriva om men jag har ingen aning om vad. Har så klart några idéer men får se vad det blir. Innan vi ska skriva uppsatsen har vi två andra delkurser. Ena började som sagt igår och den handlar om grunden för MKV-forskning de två första veckorna och sedan politik två-tre veckor.

Lägenheten då? Den trivs jag faktiskt riktigt bra i nu. Inte klar med mitt rum än, håller faktiskt på och fixar i det nu men tagit en liten pause för att uppdatera i bloggen var ju ändå ganska länge sen sist. Tänkte ta lite bilder och visa er sen när jag är klar. Det låter bra va?

Hmm, vad mer ska jag skriva här idag då...? 
Äh, det får räcka så länge. 
MJAO!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0