hejhej hemskt mycket hej,

Igår åkte jag tillbaka till Örebro igen, blää. Hade i alla fall med mig Systeryster som sällskap på bussen. Sen åkte hon till sig och jag till mig för att kolla hockeyn, Kanada var verkligen värda att vinna. Mycket spännande att det blev övertid, dock var jag väldigt trött så ville bara sova, haha.

Idag hade jag föreläsning på förmiddagen, sen var jag till Willys och handlade lite mat. Måste bli bättre på att skriva upp lista med vad det egentligen är jag ska ha, annars blir det bara så att jag köper massa skruffs och glömmer hälften av grejerna jag egentligen skulle köpa. Typisk Fia grej.

Ne, nu börjar familjen annorlunda igen.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0