bra rubrik,

Usch vad tråkigt det är med rubriker, i alla fall när man inte kommer på nån bra rubrik.

Träningen inför showen gick riktigt bra, synd bara att vi inte var så många som var där. Det är nästa vecka vi ska visa upp den för alla andra treor och förhoppningsvis vinna så vi får springa ut först när vi ska ta studenten om 16 dagar :D

Efter träningen åkte jag ner till stan en sväng och skulle köpa conceler. Då kom en snäll liten Lillstrumpa och hjälpte mig, så tack för hjälpen! Sen gick jag med henne och kolla lite skor. Hon hittade ett par jättesnygga som jag tycker att hon borde köpa och ha på sig när hon ska på bröllopp i USA i övermorron, hihi.

Nu sitter jag här hemma på altan och mumsar jordgubbar, mjölkchoklad och dricker cola. Mumsigt värre. Får se vad som händer senare i eftermidda/kväll. Har ju i alla fall inget plugg kvar att göra, och det är grymt härligt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg . :)

följa varann på bloglovin?

2009-05-27 @ 19:48:54
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en bra dag:)

2009-05-28 @ 07:43:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0