27 december,

Systersyter klagade på att jag inte uppdaterat på några dagar nu igen. Varför hon klagade vet jag inte riktigt, hon har ju varit hemma och vet vad jag har gjort sedan sist jag skrev så, haha :P

Sedan jag skrev sist har jag i alla fall haft en mysig jul med familjen, fick massa fina julklappar så tack allihopa :)

På juldagen var jag och familjen över till mormor och morfar och åt mumsig kalkon. Efter middagen hos mormor och morfar blev det lite brådis att fixa och trixa, skulle ut på kvällen. Utgången blev helt okej, dock var inte pluto så bra, bara massa gamlingar (säger det med glimten i ögat, haha;) så vi drog till Konrad istället där det var massa roligt folk.

Igår shoppade jag med några vänner, kulkul. På kvällen övertalade jag familjen att vi skulle titta på Förtrollad, en jättesöt Disney film som jag tycker att alla som tycker om Disney borde se. I början är det en tecknad film sen blir den verklig med riktiga skådespelare. Dock är hela filmen som en tecknad Disney film där dom flesta är lite små korkade och sjunger hela tiden, haha.

Idag var jag, mamma, pappa och Jutta till Örebro för att läma julklapparna, Jutta och bättra på mitt svarta bälte i shopping. Nu tror jag färgen på bältet börjat ändras lite, lutar mer åt ett platina bälte. Lovar att ta bild på alla grejor och lägga upp lite senare ikväll, hinner inte nu för mamms ropade att maten är klar, blir nog sista gången det här året jag äter julmat, hmm.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Jag trodde det var en hel del mat kvar, så jag misstänker att du får äta någon del av julmaten en gång till...

2009-12-27 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0